اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مطالعات تاسیسات فاضلاب قهاوند انجام می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور مستقیم استاندار مطالعات تاسیسات فاضلاب شهر قهاوند در دستور کار قرار گرفته است.

مطالعات تاسیسات فاضلاب قهاوند انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در دیدار مردمی مسوولان استان با مردم شهر قهاوند به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این منطقه به دلیل اقدامات بزرگی که در حال انجام است شاهد رونق خوبی هستیم اظهار کرد: صدای کار در این منطقه از بیرون استان بهتر شنیده می شود.

وی با اشاره به اینکه از همین‌ رو در روستای «راهجرد» مهاجرت معکوس رخ داده است افزود: اغلب روستاهای منطقه قهاوند مهاجرت معکوس داشته‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه فامنین و قهاوند به یک پنجره تبدیل شده که از هر کجا به این پنجره نگاه کنید اتوبان خواهید دید که یا ساخته شده و یا در حال ساخته است.

وی در ادامه به احداث گاوداری ۶ هزار راسی در این منطقه توسط شرکت شستا اشاره کرد و گفت: توسعه، رشد و اشتغال این پروژه از یک پروژه پتروشیمی مهم‌تر محسوب می‌شود.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه قهاوند به چهارراهی که استان‌های جنوبی به تهران، غرب و شمال را متصل می‌کند تبدیل شده است ادامه داد: منطقه قهاوند به چهارراه اتوبان و راه‌آهن بدل شده است.

وی با اشاره به اینکه با دستور مستقیم استاندار مطالعات تاسیسات فاضلاب شهر قهاوند در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: در طول دو سال گذشته تعداد زیادی بهسازی در منطقه فامنین و قهاوند صورت گرفته که با ۱۰ سال قبل قابل قیاس نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر اشکالاتی نیز وجود دارد مربوط به موضوعات کشوری است به عنوان مثال مشکلات اقتصادی که به فضل الهی با شکست آمریکا رفع خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به خدمات‌رسانی به مردم با وجود تحریم‌ها افزود: این اقدامات به برکت خون سردارسلیمانی‌ها و جمهوری اسلامی با وجود مشکلات انجام شده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول